Shipping

[RO] / [EN]

Bunurile vor fi expediate de luni pana vineri. Comenzile depuse înainte de 16:00. sunt expediate în aceeași zi.

Comenzile sunt expediate de către Urgent Cargus / DHL. Când comanda dvs. părăsește depozitul nostru, puteti cere un AWB, daca doriti sa urmariti comanda pe www.urgentcargus.ro

Comanda dvs. va fi expediată în termen de 48 de ore de la confirmarea comenzii (în zilele lucrătoare). Transportul nu va fi emis fără confirmarea telefonului.

[EN]

Goods will be dispatched on regular working days, orders submitted before 4 p.m. are shipped on the same day Monday to Friday.

Orders are shipped by Urgent Cargus/ DHL.  When your order leaves our warehouse you will receive a tracking number via e-mail, which can be used to track your order on fancourier.ro/ gls-group.eu

Your order will be shipped within 48 hours from your order confirmation(during business days). Shipment will not be issued without phone confirmation.

ROMANIA

FREE FOR ORDERS OVER 400 LEI.
Less than 400 lei, transport will cost 15 LEI.

Coming in 1-2  DAYS, delivered by Urgent Cargus.

EUROPE

FREE FOR ORDERS OVER 400 EURO.
Less than 300 euro, transport  will cost 18 EURO.

Coming in 3-7  DAYS, delivered by DHL

INTERNATIONAL

FREE FOR ORDERS OVER 400 EURO
Less that 400 EURO, transport will cost 20 EURO.

Coming in 3-10  DAYS, delivered by DHL

Return Policy

Shipping fees in case of a return will be paid by the customer.

[RO]

Putem să oferim ramburs  pentru orice produs, cu condiția să nu fie uzat și în condiții de revânzare, cu toate etichetele originale. Rambursul  exclude  toate costurile de transport. Vă rugăm să rețineți că urmărim returnările clienților și ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile la discreția noastră din cauza unui istoric de retur excesiv.

[EN]

We are happy to offer a refund on any unsuitable items, provided they are unworn and in resell-able condition, with all original labels and hang tags attached. All refunds exclude all shipping costs. Final sale items may not be returned; they are also not subject to price adjustments. Please note that we keep track of customer returns and we reserve the right to refuse orders at our discretion due to an excessive return history.

[RO]

Clientul poate face retur in termen de 14 zile lucratoare din momentul in care a achizitionat produsul, fara a invoca un motiv anume.

[EN] 

The customer has the right to notify the Company in writing of the intention to renounce the purchase, without penalties and without invoking a particular reason within 14 business days from receipt of the product.

[RO]

Nu ne asumăm niciun fel de responsabilitate pentru problemele în care utilizarea necorespunzătoare a contribuit la problemă. Spălarea articolelor fara sa fie in conformitate cu instrucțiunile de pe eticheta sau zgârieturile de la purtarea acestuia, nu sunt considerate defecte de fabricație, prin urmare nu sunt acoperite de garanție.

Înainte de a returna orice articol, Clientul are obligația de a notifica Compania în scris, la adresa atelier@hamza.ro, sau telefonic: 0741571566.

Aceste dispoziții sunt aplicate conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000, deoarece efectuarea unei achiziții pe acest site web implică tehnologie de comunicare pe distanțe lungi.

Rambursarea către Clientul care a renunțat la o achiziție va fi emis în maximum 15 zile lucrătoare de la primirea articolului / articolelor returnate.

După plasarea unei comenzi pe site-ul Web, un client declară că a fost sfătuit și este de acord în totalitate cu aspectele menționate anterior. Acceptarea condițiilor menționate este echivalentă cu un contract între părți, fiind astfel aplicabile Codul civil și Codul comercial.

[EN]

We take no responsibilty for problems where mis-use has contributed to the problem. Accidental damage, not washing items according to the instructions or scratches from wearing it,  are not considered manufacturing defects, therefore are not covered by warranty.

Before returning any item, the Customer has an obligation to notify the Company in writing at atelier@hamza.ro or at phone: +40741571566.

These dispositions are applied according to Government Ordinance No. 130/2000, since making a purchase on this Website involves long-distance communication technology.

Refund to the Customer who has renounced a purchase will be issued within a maximum of 10 working days from the receipt of the returned item/s.

Upon placement of an order on the Website, a Customer declares that she/he has been advised and agrees entirely to aforementioned aspects. Acceptance of aforementioned conditions is equivalent to a contract between parties, thus the Civil Code and Commercial Code are applicable.

CUM SĂ VĂ RETURNATI ARTICOLUL.

Contactați-ne prin e-mail la atelier@hamza.ro în termen de 14 zile de la primirea comenzii dvs. pentru a obține numărul RA (autorizație de returnare). Includeți numele, numărul de comandă, elementul pe care îl returnați.
Împachetați articolele de retur în siguranță și trimiteți coletul înapoi la noi folosind serviciul de livrare preferat sau puteti astepta pana ce o sa trimitem noi curierul sa ridice produsul.

Nu uitați să utilizați un serviciu fiabil, deoarece mărfurile sunt responsabilitatea dvs. până când ajung înapoi la noi.
Dupa  inspecția articolelor returnate, veți primi banii prin transfer bancar.

ADRESA PENTRU RETUR

Atelier Hamza

Calea Mosilor 268-270, 020891, Bucuresti. România.

[EN]

HOW TO RETURN YOUR ITEM

  1. Contact us by email at atelier@hamza.ro within 14 days of receiving your order to obtain your RA (Returns Authorization) Number. Include your name, order number, the item you are returning.
  2. Package your return items securely and post the parcel back to us using your preferred shipping service. Remember to use a reliable service as the goods are your responsibility until they arrive back with us.
  3. Upon inspection of the returned items, you will receive your refund via the same means used to make your purchase.
  4. ADDRESS FOR RETURNS

Atelier Hamza

Calea Mosilor 268-270, 020891, Bucharest. Romania