Terms & Conditions

Hamza este o companie privată cu capital românesc, cu sediul în România, identificată astfel: SC Abundant Hamza SRL Cod unic de înregistrare: 39326364 Numărul registrului comerțului: J29 / 514/2019 Adresa: Calea Mosilor 268, 020891, Bucuresti.

Adress : Calea Mosilor 268, 020891, Bucharest.

Utilizarea paginii noastre de Facebook si Instagram, precum și utilizarea site-ului nostru web (denumit în continuare „WEBSITE”) implică acceptarea termenilor și condițiilor descrise mai jos. Pentru a folosi cât mai bine site-ul, vă recomandăm să citiți cu atenție termenii si conditiile care urmeaza.

[RO] / [EN]

SECTIUNEA I.POLITICA DE CONFIDENTIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

HAMZA asigura dreptul la protectia datelor cu caracter personal si se angajeaza sa prelucreze datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem si cum ne puteti contacta

HAMZA este denumirea comerciala a S.C. Abundant Hamza S.R.L, avand sediul social in Ploiesti, B-dul Bucuresti, nr. 2f, bl. 15f, et.5, ap.21, jud. Prahova, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/6433/2018, cod unic de inregistrare fiscala 39326364(in continuare “HAMZA” In sensul legislatiei cu privire la protectia datelor, suntem operator atunci cand prelucram datele dvs cu caracter personal.

Daca aveti nevoie de orice informatii suplimentare cu privire la prelucrarea datelor dvs, va incurajam sa contactati Responsabilul HAMZA cu protectia datelor la adresa de e-mail: atelier@hamza.ro sau prin posta sau curier la adresa Calea Mosilor 268-270, bl.14, sc.3, ap.92, Bucuresti, sector 2.

 

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dvs. astfel:

Cand va creati un cont HAMZA, ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele;

In cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din platforma HAMZA aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: numar telefon mobil, adrese de livrare;

Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon etc.

Prin intermediul paginii www.hamza.ro, ne transmiteti: numele dvs., adresa de e-mail si/sau numarul de telefon, orasul in care locuiti, data nasterii, culoarea preferata si marimea purtata.

Abonarea la newsletter presupune colectarea numelui dvs. si a adresei de e-mail.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookies.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor HAMZA in beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

  1. a) Crearea si administrarea contului in cadrul platformei HAMZA;
  2. b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
  3. c) Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate;
  4. d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  5. e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
  6. f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la intrebarile dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile si serviciile HAMZA.

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este, in cele mai multe cazuri, necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre HAMZA si dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

  1. Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs. de Cumparator, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie subsecvent finalizarii unei comenzi sau putem desfasura studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate.

  1. Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/ SMS/ webpush/ etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/ Cosul meu” sau sectiunea “Cont/ Favorite”, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie. Pentru a va pune la dispozitie informatii de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumparator (de ex. produsele vizualizate/ adaugate in wishlist/ achizitionate) pentru a va crea un profil. Ne asiguram intotdeauna ca aceste prelucrari se efectueaza cu respectarea drepturilor si libertatilor dvs. si ca deciziile luate in baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. si nu va  afecteaza similar intr-o masura semnificativa.

In cele mai multe cazuri, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs. prealabil. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin:

– Accesarea link-ului de dezabonare afisat in cadrul mesajelor pe care le primiti de la noi;

– Accesarea link-ului de actualizare date personale afisat in cadrul mesajelor primate de la noi;

– Contactarea HAMZA la adresa de e-mail:atelier@hamza.ro sau prin posta folosind adresa de contact de mai sus.

– Pentru a va dezabona de la notificarile de tip webpush, va trebui sa accesati sectiunea site settings a browserului folosit (Google chrome, Internet Explorer, Mozila Firefox, etc.) si sa alegeti optiunea block din sectiunea notifications.

In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca  drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dvs.

  1. Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei HAMZA fata de atacuri cibernetice;

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dvs. fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale, cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal

Vom stoca datele dvs. cu caracter personal cat timp aveti un cont in platforma HAMZA . Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. urmatoarelor categorii de destinatari:

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/ bancare;

– furnizorilor de servicii IT;

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs. de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

In ce tari transferam datele dvs. cu caracter personal

HAMZA stocheaza si prelucreaza datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cum protejam securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

Pentru efectuarea platilor prin intermediul platformei, folosim serviciile procesatorului de plati Vivawallet. Orice informatii privitoare la plati sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TLS 1.3.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea sectiunii de mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului HAMZA. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dvs. cu caracter personal.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 15 zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 1 luna. Va vom anunta daca termenul de raspuns va depasi 1 luna. S-ar putea sa va cerem clarificari suplimentare pentru a ne ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi privind datele cu caracter personal:

  1. Accesul la datele dvs.

Puteti sa ne cereti:

  1. sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
  2. sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;

sa va oferim alte informatii despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dvs., in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

    2. Rectificarea datelor dvs.

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

      3. Stergerea datelor dvs. 

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, in oricare din situatiile de mai jos:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant);
  • dati curs unui drept legal de a va opune;
  • acestea au fost prelucrate illegal;
  • ne revine o obligatie legala in acest sens;

Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dvs. de stergere a datelor dvs. cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:

  • pentru respectarea unei obligatii legale;
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • alte circumstante in care nu suntem obligati sa respectam solicitarea dvs. de stergere a datelor.

     4. Restrictionarea prelucrarii datelor

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, in oricare din situatiile de mai jos:

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora;
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse;
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta;
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dvs.;
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta;
  • pentru a proteja drepturile HAMZA sau ale altei persoane fizice sau juridice.


5. Portabilitatea datelor

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs. sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dvs;

si

  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

    6. Opozitia

Va puteti opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal in temeiul interesului nostru legitim, in cazul in care considerati ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale prevaleaza fata de acest interes.

De asemenea, va puteti opune oricand prelucrarii datelor dvs. in scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fara a invoca vreun motiv, caz in care vom inceta in cel mai scurt timp posibil aceasta prelucrare.

 

    7. Luarea de decizii automate

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dvs. Sau va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa.

 

Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma prelucrarii automate:

  1. ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dvs.;
  2. este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dvs.
  3. se bazeaza pe consimtamantul dvs. explicit.

     8. Plangeri

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

 

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

– prin e-mail la adresa:atelier@hamza.ro sau

– prin posta sau curier la adresa: Calea Mosilor 268-270, bl.14, sc.3, ap.92, Bucuresti, sector 2.

SECTIUNEA II. POLITICA COOKIES

Website-ul www.hamza.ro foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor pentru a furniza vizitatorilor o experienta imbunatatita de navigare si servicii adaptate interesului fiecaruia.

“Cookie”-urile joaca un rol important pentru a adapta facilitatile webiste-ului la nevoiele utilizatorilor, cum ar fi:

  • Personalizarea anumitor setari precum: pastrarea setarilor pentru diverse aplicatii (calculatoare, comparatii, etc) si memorarea acestor optiuni pentru a permite functionarea butoanelor “Inapoi” si “Inainte”, pentru a permite completarea mai rapida a formularelor etc;
  • Cookie-urile ofera detinatorilor de site-uri informatii asupra modului de utilizare a site-ului de catre vizitatori, ceea ce permite optimizarea in timp a continutului site-ului;
  • Permit aplicatiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse intr-un anumit site
  • pentru a crea o experienta de navigare mai mai utila si mai placuta;
  • Imbunatatesc eficienta publicitatii online.

Ce este un “cookie”?
Cookie-ul este un mic fisier text, stocat in calculatorul vizitatorului. Cookie-ul este setat la cerere de un web server intr-un web browser (ex: Firefox, Chrome, Internet Explorer). In general sunt fisiere “pasive” si nu contin programe software, virusi sau spyware.
Un cookie este compus din doua parti: numele si valoarea cookie-ului. Durata de viata a unui cookie este limitata. Doar serverele care pot trimite cookie-uri le pot accesa cand userul se reintoarece la websiteul asociat cu acel server.
Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site
O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:

  • utilizare a site-ului (anumite sectiuni – cum ar fi cele de comparatii – nu pot functiona in mod corespunzator fara cookie-uri)
  • analiza a navigatiei in site a vizitatorilor
  • geotargetting (pentru a monitoriza provenienta utilizatorilor dupa coordonate geografice)
  • inregistrare (pentru a salva date de acces la cont)
  • publicitate (pentru a limita numarul de afisari de bannere).

Cum pot opri cookie-urile?
Browserele ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in meniul “Preferinte” ->”Optiuni”.
Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele anumite sectiuni ale site-ului sa devina imposibil de folosit.

Securitate si probleme legate de confidentialitate

Cookieurile nu sunt virusi, astfel ca nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Acestea stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor si pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/ scanare anti-virus/ anti-spyware.

In general, browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Prin intermediul cookie-urilor se transmit in mod constant, in ambele sensuri, informatii intre browser si website. Daca o persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate.

Acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata).

Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookieurilor pe servere. Daca un website nu solicita browserului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile in scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri.

SC. Abunadant Hamza S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru sau actiunilor unor terte persoane.

[EN]

[RO] / [EN]

SECTION I. CONFIDENTIALITY POLICY CONCERNING THE PROCESSING OF PERSONAL DATA

HAMZA guarantees the right to the protection of personal data and undertakes to process your data in full accordance with Regulation (EU) 2016/679 (“General Regulation on data protection” or “GDPR”), as well as with any other applicable legislation in the territory. Romania.

We reserve the right to periodically update and modify this Privacy Policy, to reflect any changes in the way we process your personal data or any changes to legal requirements. In the case of any such changes, we will post on our website the modified version of the Privacy Policy, which is why you should periodically check the contents of this Privacy Policy.

Who we are and how you can contact us

HAMZA is the trade name of S.C. Abundant Hamza S.R.L, having its registered office in Ploiesti, Bucuresti Boulevard, no. 2f, bl. 15f, et.5, ap.21, Prahova county, with order number in the Trade Register J40 / 6433/2018, unique fiscal registration code 39326364 (hereinafter “HAMZA” for the purpose of the legislation on protection data, we are an operator when we process your personal data.

If you need any further information regarding the processing of your data, we encourage you to contact the HAMZA Manager with the data protection at the e-mail address: atelier@hamza.ro or by post or courier at the address Mosea 268-270, bl. 14, sc.3, ap.92, Bucharest, sector 2.

What categories of personal data we process

In general, we collect your personal data directly from you, so you have control over the type of information you provide us. By way of example, we receive information from you as follows:

When you create a HAMZA account, you send us: e-mail address, first and last name;

Within your personal page (My Account) from the HAMZA platform you can add additional information, such as: mobile phone number, delivery addresses;

When placing an order, please provide us with information such as: the desired product, first and last name, delivery address, billing details, payment method, telephone number, etc.

Through the page www.hamza.ro, you send us: your name, e-mail address and / or telephone number, city where you live, date of birth, favorite color and size worn.

Subscribing to the newsletter involves collecting your name and email address.

We may also collect and process certain information about your behavior during the visit of our website, to personalize your online experience and to offer you tailored offers to your profile. We invite you to find out more details in this regard by consulting the section regarding the purposes of processing below.

On our website we can store and collect information in cookies and similar technologies, according to the Cookies Policy.

We do not collect and otherwise process sensitive data, included in the General Regulation on data protection in special categories of personal data. Also, we do not want to collect or process data of minors who have not reached the age of 16 years.

What are the purposes and grounds for processing

We will use your personal data for the following purposes:

To provide HAMZA services for your benefit
This general purpose may include, as appropriate, the following:

a) Creation and administration of the account within the HAMZA platform;
b) Processing of orders, including taking, validating, shipping and billing;
c) Solving cancellations or problems of any kind related to an order, to the goods or services purchased;
d) Returning the products according to the legal provisions;
e) Reimbursement of the value of the products according to the legal provisions;
f) Providing support services, including providing answers to your questions regarding your orders or HAMZA goods and services.
The processing of your data for these purposes is, in most cases, necessary for the conclusion and execution of a contract between HAMZA and you. Also, certain processing subsumed for these purposes is required by the applicable law, including tax and accounting law.

To improve our services
We always want to offer you the best online shopping experience. For this, we may collect and use certain information regarding your Buyer behavior, we may invite you to complete satisfaction questionnaires following the completion of an order or we may conduct market research and studies.

We base these activities on our legitimate interest in conducting commercial activities, always taking care that your fundamental rights and freedoms are not affected.
3. For marketing
We want to keep you updated on the best offers for the products / services you are interested in. In this sense, we can send you any type of message (such as: e-mail / SMS / webpush / etc.) containing general and thematic information, information on products similar or complementary to those you have purchased, information on offers or promotions, information on products added in the section “My account / basket” or “Account / Favorites” section, as well as other commercial communications such as market research and opinion polls. To provide you with information of interest to you, we may use certain data about your buyer behavior (eg products viewed / added to wishlist / purchased) to create a profile. We always make sure that such processing is carried out in compliance with your rights and freedoms and that the decisions taken on them do not have legal effects on you and will not affect you to a significant extent.
In most cases, we base your marketing communications on your prior consent. You can change your mind and withdraw your consent at any time, by:
– Access the unsubscribe link displayed in the messages you receive from us;
– Accessing the link for updating personal data displayed in the messages received from us;
– Contacting HAMZA at the e-mail address: atelier@hamza.ro or by mail using the contact address above.
– To unsubscribe from webpush notifications, you must access the site settings section of the browser used (Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, etc.) and choose the block option in the notifications section.
In any situation where we use information about you for our legitimate interest, we take care and take all necessary measures so that your fundamental rights and freedoms are not affected. However, you can request us at any time, by the means described above, to stop the processing of your personal data for marketing purposes, and to follow up your request.
4. To defend our legitimate interests
There may be situations in which we will use or transmit information to protect our rights and commercial activity. These may include:
– Measures to protect the website and users of the HAMZA platform against cyber attacks;
– Measures to prevent and detect fraud attempts, including the transmission of information to the competent public authorities;
– Measures for the management of various other risks.
The general basis of these types of processing is our legitimate interest in defending our commercial activity, being understood that we ensure that all the measures we take guarantee a balance between our interests and your fundamental rights and freedoms.
Also, in certain cases we start processing on legal provisions, such as the obligation to ensure the protection of goods and values ​​provided by the applicable legislation in this field.

How long we keep your personal data

We will store your personal data as long as you have an account on the HAMZA platform. You can ask us at any time to delete certain information or to close the account and we will respond to these requests, subject to keeping certain information including after closing the account, in situations where the applicable law or our legitimate interests require it.

To whom we transmit your personal data
Where appropriate, we may transmit or provide access to certain personal data of your own to the following categories of recipients:
– courier service providers;
– payment / banking service providers;
– IT service providers;
If we have a legal obligation or if it is necessary to defend a legitimate interest, we may also disclose certain personal data to public authorities.
We ensure that the access to your data by third parties legal persons under private law is made in accordance with the legal provisions regarding data protection and confidentiality of information, based on contracts concluded with them.
In which countries we transfer your personal data
HAMZA stores and processes your personal data in Romania.

How we protect the security of your personal data
We are committed to ensuring the security of personal data by implementing appropriate technical and organizational measures, according to industry standards.
The transmission of your personal data is done using state-of-the-art encryption algorithms and we store them on secure servers,

while ensuring data redundancy.
To make payments through the platform, we use the services of the payment processor Vivawallet. All payment information is encrypted using HTTPS technology with TLS 1.3 encryption.
Despite the measures taken to protect your personal data, we would like to point out that the transmission of information over the Internet, in general, or through other public networks, is not completely secure, as there is a risk that the data may be viewed and used by third parties. unauthorized parts. We cannot be held responsible for such vulnerabilities of systems that are not under our control.

What rights do you have?
The General Data Protection Regulation will recognize a number of rights in relation to your personal data. You may request access to your data, correct any errors in our files and / or object to the processing of your personal data. You can also exercise your right to complain to the competent supervisory authority or to bring justice. As the case may be, you also have the right to request the deletion of your personal data, the right to restrict the processing of your data and the right to data portability.
More information on each of these rights can be obtained by consulting the section below.
In order to exercise your rights, you can contact us using the contact details set out above. Please keep the following in mind if you wish to exercise these rights:
Identity. We take seriously the confidentiality of all records that contain personal data. For this reason, please send us your requests regarding such registrations using the email address of the HAMZA account. Otherwise, we reserve the right to verify your identity by requesting additional information that aims to confirm your identity.
Fees. We will not charge a fee to exercise any rights with respect to your personal data.
Duration of response. We propose to respond to any valid requests within a maximum of 15 working days, unless this is particularly complicated or if you have made several requests, in which case we will respond within a maximum of 1 month. We will notify you if the response time exceeds 1 month. We may require further clarification to help us act faster and shorten your response time to your request.
Third party rights. We should not comply with a request if it would adversely affect the rights and freedoms of other data subjects.
You have the following personal data rights:
a. Access to your data
You can ask us:
• to confirm if we process your personal data;
• to make available a copy of this data;
• to provide you with other information about your personal data, such as the data we have, what we use, whom we disclose, if we transfer them abroad and how we protect them, how long we keep them, what rights you have, how you can make a complaint, from where we obtained your data, to the extent that the information has not already been provided to you by this information.

b. Rectifying your data
You may ask us to rectify or supplement your inaccurate or incomplete personal data.
It is possible to try to verify the accuracy of the data before rectifying it.

c. Deleting your data
You can ask us to delete your personal data in any of the situations below:
• they are no longer necessary for the purposes for which they were collected;
• You have withdrawn your consent (if the data processing is based on your consent);
• pursue a legal right to oppose you;
• they were processed illegally;
• we have a legal obligation in this regard;

We have no obligation to comply with your request to delete your personal data if the processing of your personal data is necessary:
• for compliance with a legal obligation;
• for finding, exercising or defending a right in court.
• other circumstances in which we are not obliged to comply with your request for deletion of data.

d. Restriction of data processing
You can ask us to restrict the processing of personal data, in any of the following situations:
• their accuracy is challenged (see the rectification section), to allow us to check their accuracy;
• processing is illegal, but you do not want the data to be deleted;
• they are no longer necessary for the purposes for which they were collected, but you need them to find, exercise or defend a right in court;

• You have exercised your right to oppose, and checking whether our rights prevail is in progress.
We may continue to use your personal data following a restriction request, if:
• we have your consent;
• to ascertain, exercise or ensure the defense of a right in the court;
• to protect the rights of HAMZA or of another natural or legal person.

e. Data portability
You can ask us to provide you with your personal data in a structured, commonly used and automatically readable format, or you can request that it be “ported” directly to another data operator, but in each case only if:
• processing is based on your consent or the conclusion or execution of a contract with you;
and
• processing is done by automatic means.

f. Opposition
You may object at any time, for reasons related to the particular situation in which you are, to the processing of your personal data based on our legitimate interest, if you consider that your fundamental rights and freedoms prevail over that interest.
Also, you can oppose at any time the processing of your data for the purpose of direct marketing (including the creation of profiles), without invoking any reason, in which case we will stop this processing as soon as possible.

g. Automatic decision making
You can ask not to be the subject of a decision based solely on automatic processing, but only when that decision:
• it produces legal effects on you or it affects you in a similar way and to a significant extent.

This right does not apply if the decision reached after the automatic processing:
a. it is necessary for us to conclude or carry out a contract with you;
b. it is authorized by law and there are adequate guarantees for your rights and freedoms.
c. is based on your explicit consent.

h. Complaints
You have the right to lodge a complaint with the supervisory authority regarding the processing of your personal data. In Romania, the contact details of the data protection supervisory authority are the following:
National Supervisory Authority for Personal Data Processing
G-ral Boulevard. Gheorghe Magheru no. 28-30, Sector 1, postal code 010336, Bucharest, Romania
Phone: +40.318.059.211 or +40.318.059.212;
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Without affecting your right to contact the supervisory authority at any time, please contact us in advance, and we promise that we will make every effort to resolve any problem amicably.

We remind you that you can contact us at any time with data protection by sending your request through any of the following ways:
– by e-mail at: atelier@hamza.ro or
– by post or courier to the address: Calea Mosilor 268-270, bl.14, sc.3, ap.92, Bucharest, sector 2.