1. DEFINITII

HAMZA este denumirea comerciala a S.C. Abundant Hamza S.R.L, avand sediul social in Bucuresti, Soseaua Pipera, nr. 61, sector 2, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/6433/2018, cod unic de inregistrare fiscala 39326364 (“HAMZA”).

 

SITE - Domeniul www.hamza.ro si subdomeniul acestora, incluzand dar nelimitandu-se la site-ul public disponibil si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

- toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

- continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sau de catre HAMZA prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de Comunicare disponibil;

- orice informatie Comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al HAMZA UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de HAMZA intr-o anumita perioada;

- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care HAMZA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

- date referitoare la HAMZA, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU - serviciul de Comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de Comunicare la distanta (i.e. telefonic).

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur CLIENT accesul la zone restrictionate ale SITE-ULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI.

UTILIZATOR - Orice persoana fizica sau reprezentant al unei persoane juridice care acceseaza site-ul cu sau fara intentia de a-si crea cont sau de a deveni client.

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

PRINCIPALELE CARACTERISTICI ALE PRODUSELOR sunt cele existente pe site in dreptul fiecarui  produs

PRETUL TOTAL AL PRODUSELOR este pretul aferent fiecarui produs, astfel cum este descris pe site si nu include costul transportului catre CLIENT

DREPTUL DE RETRAGERE este dreptul clientului de a se retrage din contract in termen de 14 zile calendaristice avand obligatia de a returna produsele cumparate pe cheltuiala sa in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data notificarii HAMZA cu privire la exercitarea acestui drept.

DURATA CONTRATULUI reprezinta 14 zile calendaristice de la data intrarii Clientului in posesia produselor.

CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative; orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de Comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre www.hamza.ro intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea HAMZA cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs de catre HAMZA catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre HAMZA, indiferent de modalitatea de livrare

Tranzactiile pot avea loc doar pe teritoriul Romaniei. Nu se accepta livrari catre adrese din alte tari pentru Comenzile realizate utilizand platforma www.hamza.ro.

 

2. GENERAL

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai site-ului/continutului/serviciului de catre Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre HAMZA si acesta.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea membrului sau clientului la prezentul document electronic, termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

2.3. Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.hamza.ro.

2.4. Prin folosirea site-ului/continutului/serviciului, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului HAMZA sau oricarui tert cu care HAMZA are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru document:

2.5.1. Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de HAMZA prin intermediul site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau Comunicarilor din partea HAMZA de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nici o garantie ulterioara din partea HAMZA.

2.5.2. HAMZA va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.6. Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze HAMZA, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la HAMZA destinate acestui scop.

2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de HAMZA

2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de HAMZA si isi revoca acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unei Comenzi, HAMZA va anula Comanda acestuia fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.10. Acest site este adresat doar Clientilor care au cel putin 18 ani, care s-au inregistrat corespunzator si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre HAMZA, indiferent care ar fi motivul.

 

3. CONTINUT

3.1.Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuala a HAMZA sau al unor terti, caz in care continutul poate fi urmat de titlul de proprietate original si/sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului continut, pentru care HAMZA detine licenta de utilizare si/sau publicare.

3.2. Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de HAMZA, includerea oricarui continut in afara site-ului www.hamza.ro indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al HAMZA asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al HAMZA.

3.3. Orice continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre HAMZA si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea HAMZA cu referire la acel continut.

3.4. Clientul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-Comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale documentului.

3.5. In cazul in care HAMZA confera Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea HAMZA pentru respectivul Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Nici un continut transmis catre Client, prin orice mijloc de Comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea HAMZA si/sau al angajatului HAMZA care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.

3.8 Pentru eventuale reclamatii legate de drepturile de proprietate intelectuala, va rugam sa ne transmiteti un email pe adresa atelier@hamza.ro.

 

4. CONTACT

4.1. HAMZA publica pe site datele Complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Client.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul permite HAMZA sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloace electronice.

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea HAMZA de a contacta Clientul.

4.4. Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate HAMZA se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de Comunicare disponibil Clientului si HAMZA, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea HAMZA in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si Comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.

4.5. HAMZA isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de Comunicare (electronic, telefonic, etc).

 

5. NEWSLETTERE SI ALERTE

5.1. In momentul care Clientul isi creaza un cont pe site, prin acceptarea termenilor si conditiilor este de acord implicit sa primeasca newslettere si/sau alerte din partea HAMZA.

5.2. Datele preluate de la Client in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor pot si vor fi folosite de catre HAMZA in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Client se poate face in orice moment:

5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite.

5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului.

5.3.3. Prin contactarea HAMZA, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. HAMZA isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea HAMZA, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

5.6. HAMZA nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al HAMZA, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

 

6. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

6.1. HAMZA colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile site-urilor sale, numai cu acordul voluntar al Clientului, in urmatoarele scopuri:

- validarea, expedierea si facturarea Comenzilor catre acesta;

- rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda sau un

  contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;

- pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;

- trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, in format exclusiv electronic;

- contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;

- contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;

- scopuri statistice.

6.2. HAMZA poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre HAMZA pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea HAMZA si/sau al eventualilor terti cu care HAMZA are contracte de parteneriat in acel moment.

6.3. Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, dar numai in conformitate cu art. 2.8.

6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul se va adresa HAMZA utilizand datele de contact disponibile pe site, valabile la acea data.

6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii Comenzilor, contractului si/sau contractelor, procesarea datelor de card bancar se face in mod exclusiv pe serverele Stripe.

6.7. HAMZA nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului.

6.8. Politica de confidentialitate HAMZA se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client, exclusiv pe site. HAMZA nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara site-ului.

6.9. HAMZA se obliga ca datele colectate ale Clientului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

6.10. Exceptie face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

6.11. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre HAMZA are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei Comenzi emise, Comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

6.12. HAMZA garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei Comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

6.13. HAMZA nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

 

7. POLITICA DE VANZARE ONLINE

7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Client care poseda sau isi creeaza un cont. Magazinul va onora doar Comenzile cu adresa de livrare pe teritoriul Romaniei.

7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte prevederile prezentului documentul.

7.1.3. HAMZA poate limita accesul Clientului la serviciu, in functie de Comportamentul sau anterior.

7.1.4. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi Clienti.

7.1.5. In situatia in care se descopera accese de acest gen, HAMZA isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la continut sau serviciu.

7.2. Produse

7.2.1. HAMZA poate publica pe site informatii despre produse, si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care HAMZA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

7.2.2. Produsele achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

7.2.3. HAMZA poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) includ TVA.

7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul initial pentru vanzare, inainte de a i se aplica discountul.

7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. Modalitatile de plata acceptate pot fi vizualizate la urmatorul link.

7.2.7. In cazul platilor online HAMZA nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la Comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (texte / imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea HAMZA, acestea fiind cu titlu de prezentare.

7.2.9. In descrierea produselor si/sau serviciilor HAMZA isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7.3. Valabilitatea ofertei

7.3.1. HAMZA isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele disponibile pe site, inainte plasarea Comenzii de catre Client, fara notificarea in prealabil a Clientului.

7.3.2. Pretul de achizitie al produselor este cel din momentul emiterii Comenzii, in limita stocului disponibil.

7.3.3. Pretul de achizitie al produselor promotionale este cel din momentul emiterii Comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.

7.3.4. Pretul de achizitie al produselor dintr-o Comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.

7.3.5. Pretul de achizitie al produselor dintr-un contract onorat conform art. 7.6.3. nu se poate modifica.

7.3.6. Clientul poate renunta la produsele achizitionate prin contract, conform art. 7.9.

7.4. Comanda online

7.4.1. Clientul poate efectua Comenzi de produse Comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.

7.4.2. Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, Complete si adevarate la data plasarii Comenzii, denumita in cadrul acestui document si Comanda emisa.

7.4.3. Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca HAMZA poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de HAMZA, in functie de scop/situatie:

7.4.3.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii cu card bancar;

7.4.3.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HAMZA, in cazul platii cu card bancar.

7.4.3.3.Pentru validarea obligatorie a disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client in termen de maxim 48 de ore de la plasarea Comenzii.

7.4.3.4. Validarea de catre Client a contravalorii Comenzii efectuate, conform art. 8.4.3.3, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)

7.4.3.5. Stabilirea de Comun acord a detaliilor de livrare a produselor.

7.4.4. HAMZA poate denunta automat Comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

7.4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

7.4.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HAMZA, in cazul platii online;

7.4.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte

7.4.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea HAMZA si/sau partenerilor acestuia

7.4.4.5. fara nicio justificare.

7.4.5. Clientul poate renunta la o Comanda efectuata, atunci cand este contactat conform 7.4.3.

7.4.6. In cazul in care la plasarea Comenzii Clientul a optat pentru plata cu cardul, dupa validarea Comenzii conform art. 7.4.3.3. Clientul are obligatia sa introduca datele necesare procesarii platii.

7.4.7 Etapele pentru finalizarea unei Comenzi sunt:

a. Clientul alege produsele si le adauga in cosul de cumparaturi;

b. Cand Clientul se decide ca plaseze Comanda, selecteaza optiunea, buy;

c. Dupa selectarea modalitatii de plata, Clientul este obligat sa-si introduca datele solicitate, in cazul platii prin card, clientului i se vor solicita date suplimentare, conform art. 6.6 si 6.11.

d. Comanda se proceseaza si livrarea va fi efectuata, in cazul in care nu intervin art. 7.4.4.

7.4.8. In cazul in care clientul a ales metoda de plata prin card bancar, iar contravaloarea produselor Comandate a fost blocata pe cardul sau, acesta are dreptul de a modifica continutul Comenzii sale, in momentul in care este contactat de catre HAMZA conform art 8.4.3., in limita valorii blocate pe cardul sau.

7.4.9. In cazul in care la confirmarea Comenzii Clientul constata ca anumite produse Comandate de acesta nu sunt disponibile, acesta are dreptul sa renunte la Comanda, sa proceseze Comanda fara produsele lipsa sau sa adauge alte produse pe Comanda. In cazul in care Clientul modifica Comanda initiala, se considera o noua Comanda si se supune pasilor de la art. 7.4.7

7.4.10. Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea Comenzii efectuate sau in care HAMZA informeaza Clientul cu privire la Comanda sa validata, Comanda acestuia devine Contract la Distanta, conform Ordonanţei urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative.

7.4.11. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea HAMZA, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

7.4.12. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.

7.5. Comanda telefonica

7.5.1. Clientul poate efectua Comenzi telefonice.

7.6. Contract si finalizare

7.6.1. HAMZA va include in coletul expediat catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor de catre Client.

7.6.2. HAMZA va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla Comanda sau contractul.

7.6.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea HAMZA, devine Contract onorat.

7.7. Transport

7.7.1. Clientul are la dispozitie ca modalitate de transport: curierat(taxele legate de acesta urmand sa va fie comunicate).

ATENTIE! Livrarea produselor catre Client se face doar catre o persoana majora pe baza unui document de identitate!

7.7.2. Livrarile se vor efectua, doar pe teritoriul Romaniei, in medie in 5 zile de la confirmarea Comenzii, fara a depasi termenul de 30 de zile. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, HAMZA se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de catre HAMZA in termen de maximum 14 de zile.

 

7.8. Calitate si garantii

7.8.1. Anumite produse pot beneficia de o garantie contractuala si acest lucru va fi mentionat in fisa produsului la timpul vanzarii sale exclusive pe site-ul www.hamza.ro. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun Client nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre HAMZA este cea oferita de catre furnizorii HAMZA.

7.8.2. HAMZA nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs disponibil spre achizitionare pe site.

7.9. Returnarea produselor

7.9.1. Clientul HAMZA poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

7.9.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe

7.9.1.2. Produsele ce au fost livrate gresit

7.9.1.3. Produsele care au marimi (grosimi) eronat Comandate

7.9.1.4. Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in temeiul dreptului de retragere prevazut de lege, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conform Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de Comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative. In vederea exercitarii dreptului de retragere este suficienta declaratia Clientului de exercitare a acestui drept transmisa catre societatea noastra in orice modalitate, urmata de raspunsul neintarziat al societatii noastre de confirmare a primirii cererii de retragere prin e-mail la adresa indicata de catre Client.

7.9.2. Clientul va notifica HAMZA intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de Comunicare scrisa (e-mai, etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor, in cazul art. 7.9.1.4.

7.9.3. Clientului care a notificat HAMZA conform art 7.9.1./ art 7.9.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la HAMZA in maxim 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar, dreptul de retragere nu mai opereaza  considerand cererea invalida.

7.9.4. Clientul HAMZA nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:

7.9.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.9.1.3.

7.9.4.2. Cererea de returnare in cazul art. 7.9.1.1 sau 7.9.1.2 cauzata de oricare situatie prevazuta la 7.9.1 are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 7.9.1.4, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

7.9.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 7.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte, sigiliul intact si documentele care l-au insotit, fara urme care pot indica ca produsul a fost purtat).

7.9.4.4. Conform Ordonanţei urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative HAMZA isi rezerva dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

7.9.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.

7.9.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 7.9.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei Comenzi normale.

7.9.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.9.1.3, iar HAMZA nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi Clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.9.5.

7.9.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

7.9.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.

 

8. FRAUDA

8.1. HAMZA nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de Comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

8.2. Exceptie de la art. 8.1 fac numai Clientii persoane juridice, in sensul obtinerii de catre HAMZA a numarului de cont, respectiv a bancii Clientului, in numele caruia se va face facturarea unei Comenzi.

8.3. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

8.4. HAMZA declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele HAMZA

8.5. Clientul va informa HAMZA asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

8.6. HAMZA nu promoveaza SPAMul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.

8.7. Comunicarile realizate de catre HAMZA prin mijloace electronice de Comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare Complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

8.8. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau HAMZA si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

8.8.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.

8.8.2. de a altera sau altfel modifica continutul siteului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre HAMZA catre Client

8.8.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul

8.8.4. de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre HAMZA catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

 

9. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

9.1. HAMZA nu poate fi tinut responsabila in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe continut.

9.2. HAMZA nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.

9.3. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre HAMZA, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii HAMZA, conform detaliile de contact, astfel incat HAMZA sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

9.4. HAMZA nu garanteaza Clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al HAMZA

9.5. HAMZA nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

9.6. HAMZA este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al HAMZA, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

9.7. HAMZA nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

- serviciul va fi potrivit cerintelor clientului

- serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel

- produsele obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului

9.8. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

 

10. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat conform art 7.4.8., care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod Complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

 

11. LITIGII

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre HAMZA Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele "Termeni si conditii".

11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si HAMZA se va rezolva pe cale amiabila.

11.3. HAMZA nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.

11.4. Orice disputa de orice fel (exclusiv art. 11.2) care ar putea sa apara intre Membru si HAMZA sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

11.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

11.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

11.7 Daca aveti probleme legate de o Comanda, care nu au fost rezolvate prin email sau cu o persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita pe mail: atelier@hamza.ro, tel: 0724340774

 

 

12. DISPOZITII FINALE

12.1. HAMZA isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Clientului.

12.2. HAMZA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

12.3. HAMZA isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

13. FEEDBACK

13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu produsele furnizate, detaliile tehnice ale acestora sau cu continutul site-ului www.hamza.ro va rugam sa ne contactati la numerele de telefon: 0724340774, sau prin e-mail: atelier@hamza.ro.

13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.hamza.ro functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea HAMZA



Cumpără acum